Kako cerkev tolmači Božjo zapoved Ne ubijaj?

Peta Božja zapoved se glasi Ne ubijaj! Ta zapoved je zelo jasna in pomeni, da se ne ubija nikogar. Ne ubija se ne ljudi ne živali, kajti ne piše Ne ubijaj ljudi, lahko pa ubijaš živali. Seveda cerkev tolmači to zapoved v skladu s svojimi interesi. Pravi, da se v principu ne sme ubijati ljudi, živali pa se lahko in to zaradi tega, ker nimajo nesmrtne duše. To seveda ne drži, kajti Bog je jasno rekel: Ne ubijaj! Zaradi te potvorbe je bilo ubitih tisoče milijard živali in še vedno se jih na veliko mori. Letno človeštvo pomori stotine milijard živali, tako za prehrano, kot pri lovu, poskusih na živalih …Tudi živali je ustvaril Bog, kar priznava celo cerkev, pa kljub temu dopušča in celo sama sodeluje pri morjenju Božjih bitij. Kakšna hipokrizija. Kleriki se pač nočejo odreči pečenki ali lovski zabavi.

Cerkev pa tudi glede ljudi ni dosledna, saj tolmači zapoved Ne ubijaj! z besedami iz stare zaveze: »Nedolžnega in pravičnega ne ubijaj« (2 Mz 23,7). Ubiti se torej sme nepravične in dolžne oz. dolžnike. Zanje zapoved Ne ubijaj! torej ne velja. Kdo je nepravičen in dolžnik, seveda pove cerkev. Kam spadajo pogani? Ubije se lahko tudi v samoobrambi, saj mora človek, tako cerkev, svoje življenje bolj varovati kakor življenje drugih. Ubija se lahko tudi v pravični vojni in v okviru smrtne kazni, še trdi cerkev. Pravi pa tudi, da je prepovedan neposreden in nameren uboj in pa prostovoljno uničevanje človekovega življenja. Čudno: umor nepravičnega je vedno namerno in po vsej verjetnosti tudi prostovoljno dejanje.

Jasno torej je, da katoliška cerkev Božje zapovedi ne priznava niti teoretično, kaj šele v praksi. Iz Ne ubijaj! je naredila ubijaj! Milijarde in milijarde živih bitij so in še izgubljajo življenje zaradi te cerkvene potvorbe. Kajti Jezus je jasno rekel, da kdor prime za meč, bo z mečem pokončan in tudi ljubite svoje sovražnike … Vse to je na liniji zapovedi Ne ubijaj!

Zanimivo je tudi naslednje cerkveno stališče: »Kristusova prepoved uporabe orožja je lahko krepost posameznika, ni pa je mogoče razširiti na narode, ki jih ni mogoče napadati krivično in brez obrambe.«[1] Zanimivo: kar velja na osebni ravni, ne velja na družbeni. Očitno družba ni sestavljena iz posameznikov, meni cerkev. Kje in kdaj je Kristus govoril o dovoljeni uporabi orožja na družbeni ravni?

Papež Benedikt XVI. je leta 2009 na sprejemu diplomatov, akreditiranih pri Svetem sedežu, dejal, da je krščanstvo vera svobode in miru in je v službi resnične blaginje človeštva. To vsekakor drži. Seveda pa samo za krščanstvo ne pa za katolištvo. Katolištvo ni vera svobode in miru ter ni v funkciji blaginje človeštva. Dokazi za to so na vsakem koraku. Katoliška cerkev je naravna zaveznica vojske ter vojne in ne miru. To dokazujeta njen nauk in svetovna zgodovina. Katoliška cerkev ima na vesti smrt tisoče milijard živih bitij.

_________________
[1] Družina, 23.5.2010.

Vojna je zlo!

Generalni sekretar ZN-a Antonio Guterres je konec aprila 2022 obiskal Ukrajino in vojno označil za zlo in absurdno.

Vojna je čisto zlo!

Vojna je čisto zlo in stroj za mletje človeškega mesa. (Hrvaški pisatelj in novinar Hrvoje Ivančić)

Stara laž

Vsak ambiciozen bodoči imperij v tujini razglaša, da osvaja svet, da bi mu prinesel mir, varnost in svobodo, ter da žrtvuje svoje sinove le za najbolj plemenite in humanitarne namene. To je stara laž, a generacije ji še vedno verjamejo. (Henry D. Thoreau, ameriški esejist, pisatelj, politični aktivist, okoljevarstvenik in filozof)

Gregor Jazbec, vojaški psiholog

- General Eisenhower je vojno opisal kot čas, v katerem se pobijajo ljudje, ki se med seboj ne poznajo, na ukaz tistih, ki se med seboj dobro poznajo, a se pustijo pri miru. Bo držalo.
- Orožje ni na svetu zaradi estetskih vzgibov, ampak je narejeno zato, da trga, seka, razstreljuje in zažiga drugo človeško bitje. In tako je videti boj. Mesarija.
- Avanturizem in "možatost" z leti vojaščine upada, vse bolj postaja impregniran z občutkom, da je v stroju, ki mu za človeka ni veliko mar.
- Javnost ve o vojni toliko in isto, kar jim dozirajo mediji. Ti jim jo predstavljajo shizofreno – po eni strani jo glorificirajo in romantizirajo v obliki bojevniških filmov, po drugi strani - vendar veliko redkeje - predstavljajo njeno grozljivost.
(Vir: Pravi obraz vojne: Privlačen oder, za zaveso pa mesoreznica)